حمایت برای پیروزی بر رقیب

روزی بین یک زن مؤمن و یک زن کافر مشاجره ای بر سر دین پیش آمد. این موضوع خدمت حضرت فاطمه(س) مطرح شد. آن حضرت استدلال زن مؤمن را تشریح نمود. در نتیجه او بر رقیب خود پیروز شد و از این پیروزی شادمان گشت. حضرت زهرا (س) به آن زن مؤمن فرمود: بدان که شادی فرشتگان به واسطۀ پیروزی تو بر او بیش از خوشحالی توست. خداوند به فرشتگان فرمود: به جهت پشتیبانی فاطمه از آن زن، هزار هزار درجه در بهشت برین بیش از آنچه برای این زن تعیین شده، برایش منظور دارید و این را ملاکی قرار دهید که هر کس به کمک یاران حق بشتابد و راه پیروزی آنان را هموار سازد، هزار هزار مرتبه بیش از پاداش مقرر به او عطا می شود.

 

آموزش دعا

سلمان که خود از بهترین اصحاب رسول اکرم (ص) بود می گوید: خدمت حضرت زهرا (س) رسیدم. از آن حضرت خواهش کردم که چیزی به من یاد دهد. ایشان دعای نور را به من تعلیم داد. آن دعا چنین بود:

« بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله نور بسم الله نور علی نور، بسم الله الذی هو مدبر الامور، بسم الله الذی خلق النور من النور، الحمدلله الذی خلق النور من النور و أنزل النور علی طور فی کتاب مسطور فی رق منشور بقدر مقدور علی نبی محبور، الحمد لله الذی هو بعز مذکور و بالفخر مشهور و علی السراء و الضراء مشکور و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین»

من نیز این دعا را به بیش از هزار نفر از اهالی مکه و مدینه آموزش دادم و برای آنها منشأ آثار و برکات خوبی بود.

 

کلید واژه : حضرت زهرا (س)، دعا،بهشت ،حمایت

تهیه و تنظیم : ام کلثوم نظری

موضوعات: نکات
[دوشنبه 1395-11-25] [ 06:01:00 ق.ظ ]